Overblijven

Het overblijven is bedoeld voor de kinderen waarvan de ouders werken, zelf een opleiding volgen of die te ver van school wonen. Ook is het mogelijk de kinderen incidenteel te laten overblijven als u een keertje niet op tijd op school kunt zijn. Het is fijn als de kinderen zoveel mogelijk thuis of bij een vriendje/vriendinnetje eten. Het is heerlijk voor de kinderen om tussen de middag even ‘tot rust’ te komen in een vertrouwde, rustige omgeving.

De kinderen die overblijven moeten middels een inschrijfformulier aangemeld worden. Wij zorgen voor een sfeer waarin rustig kan worden gegeten, na het eten nemen de overblijfmoeders de kinderen mee naar buiten. Tijdens het overblijven mag de speelplaats niet worden verlaten. Bij slecht weer blijven de kinderen binnen.

Vanaf schooljaar 2023-2024 verlopen alle betalingen via Social schools. Het is niet meer mogelijk om de overblijf contant te voldoen. In de eerste weken van het schooljaar ontvangt u, via Social Schools, een betaallink om de kosten voor de overblijf via Ideal te voldoen. U kunt hierbij kiezen om de betaling in één keer, per halfjaar of per maand te voldoen. Voor elk kind ontvangt u een aparte betaallink.

Maakt uw kind incidenteel gebruik van de overblijf, dan kunt u uw kind op de dag zelf voor 8.30 via Cornellie (overblijf-coördinator) aanmelden, hiervoor zijn de kosten €2,00 per keer en dit moet op de dag van het overblijven gelijk betaald worden.