Officiële opening van het nieuwe schoolplein

Ons schoolplein is vernieuwd. De officiële opening werd verricht door de trotse directeur van de school, Jordy Verheij. Buurtbewoners waren uitgenodigd om het mooie, nieuwe schoolplein te bewonderen en de leerlingen van de school mochten de speeltoestellen gelijk uitproberen.

Het oude schoolplein is opgeknapt. Er zijn onder andere nieuwe speeltoestellen, een voetbalkooi en een zandbak met speeltoestel geplaatst. De oude zandbak is omgetoverd tot een podium. Er zijn ook bankjes geplaatst.

Binnen enkele weken zal nog een watertappunt geplaatst worden, in de herfst worden er op het kleuterplein nog bomen geplaatst.

Door de nieuwe inrichting van het schoolplein, hebben de kinderen veel speelmogelijkheden tijdens de pauzes.